Et trobes aquí: Inici >> Acció social >> Crida a la participació en les mobilitzacions del 14 i 15J contra els Pressupostos del sindicalisme combatiu

El 14 i 15 de Juny la classe treballadora hem d’estar al costat dels indignats per aturar l’aprobació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.

Les organitzacions sindicals, seccions sindicals, juntes de personal i comitès d’empresa sotassignants refermem el nostre compromís en la defensa dels interessos del conjunt dels i les treballadores que ara, una vegada més, estan sent atacats. En aquesta ocasió l’atac prové del Govern de la Generalitat de Catalunya que pretén aprovar uns pressupostos per a l’any 2012 que imposen severes retallades als serveis públics mentre introdueixen mesures que afavoreixen a les grans fortunes i al capital privat. Paral·lelament la Generalitat de Catalunya també preveu tramitar la Llei de simplificació, d’agilitat i reestructuració administrativa i de promoció de l’activitat econòmica (Llei Omnibús) que planteja reformes en matèria d’urbanisme, medi ambient, mútues, distribució de l’aigua, etc. que van en detriment dels interessos de la majoria de la població i dels drets socials que tant ens ha costat aconseguir.

Volem recordar, a més, que aquestes mesures no han estat legitimades en cap moment a les urnes, doncs no figuraven ni en el programa electoral de CiU ni en el de cap altra formació política amb representació parlamentària. Per tant, el debat parlamentari sobre els pressupostos el dia 15 de juny al Parlament de Catalunya és una burla més que mostra novament la fal·làcia sobre la que s’ha construït el sistema parlamentari actual, que aliena la participació col·lectiva.

Seguint la convocatòria realitzada des del conjunt d’acampades i assemblees d’indignats/des de Catalunya, fem una crida a mostrar una vegada més al carrer, de forma plural, horitzontal i assembleària, el nostre rebuig com a Poble i com a treballadors i treballadores, a aquest conjunt de mesures que encara volen fer més feixuga la càrrega que suposa la crisi per a les nostres esquenes. No permetrem que, una vegada més, el Parlament legisli en favor dels interessos de les grans empreses privades en detriment dels nostres drets. No permetrem que el Parlament continuï, d’esquenes a l’opinió de la immensa majoria de la població, avançant cap a la destrucció de serveis públics tan elementals com la sanitat i l’educació. No volem continuar sent mercaderia en mans d’empresaris, banquers i professionals de la política.

Des de fa setmanes, en desenes d’assemblees obertes a vil·les i barris hem estat participant, com a persones corrents, en aquest immens procés assembleari i participatiu de construir alternatives. Ara és l’hora de defensar-les i la nit del 14 de juny i durant tot el 15 de juny sortirem de les places, de casa nostra i dels centres de treball per prendre les afores del Parlament, defensar els interessos col·lectius del conjunt de la població i refusar aquesta fal·làcia de democràcia venuda als interessos financers i del capital.

Per tot això:

• Animem a la nostra afiliació i al conjunt de la ciutadania a participar de l’acampada del dia 14 de juny al Parc de la Ciutadella.
  • Convoquem a participar de la concentració de rebuig de la FAVB del dimecres 15 de juny a les 11H del matí, i fem una segona convocatòria a les 17H de la tarda per a totes les persones que no puguin assistir a la convocatòria del matí.

Adhesions fins al moment – Adhereix-te enviant un email a extensio.acampadabcn@gmail.com

Sindicats

Secció sindical de CGT a Parcs i Jardins de Barcelona
Secció sindical de CGT de l’Hospital de Bellvitge
Secció sindical de CGT de MAHLE Componentes
Secció sindical de CGT de MAHLE S.A.
Secció sindical de CGT- Universitat Autònoma de Barcelona
Secció sindical de CGT UB
Secció sindical de la COS AEtech
Secció sindical de la COS a Espectacles Empordà SL

Tags:

Copyleft (cc) 2011 | CNT Barcelona.