Et trobes aquí: Inici >> Acció social >> Més de 400 treballadors de Yamaha es manifesten davant el parlament contra el tancament de la Planta

Més de 400 treballadors de Yamaha es manifesten davant el parlament contra el tancament de la Planta La concentració convocada pel comitè d’empresa (CCOO), demanava al govern una posició ferma en defensa de la factoria de Palau-Solità i Plegamans,. La multinacional té la intenció de tancar la fàbrica de Palau i traslladar la producció a la localitat francesa de Saint-Quentin, el tancament deixaria sense feina a 400 treballadors.

Una comissió del comitè d’empresa de Yamaha ha lliurat al Parlament un escrit en el qual s’exposen les seves reivindicacions i ha demanat una reunió amb el conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Francesc Xavier Mena.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena, s’ha rentat les mans i ha atribuït la decisió de l’empresa “a les mesures restrictives que imposa la legislació laboral” espanyola.

Companys de la CNT-AIT de Sabadell juntament amb companys de la CNT-AIT de Barcelona, a qui agraïm el seu suport, hem recolzat  la secció sindical de CNT-Sabadell a Yamaha i a tots els treballadors de la factoria que es poden quedar sense feina.