Et trobes aquí: Inici >> Acció Sindical >> CNT aconsella a SIGLA IBÈRICA supervisar als seus gerents en GINOS

CNT aconsella a SIGLA IBÈRICA supervisar als seus gerents en GINOS

El Sindicat CNT de Barcelona vol aconsellar a la Direcció de SIGLA IBÈRICA, i específicament als responsables dels restaurants GINOS, que mantinguin un mínim control del gerents en els restaurants de menjar italià.

Problemes de seguretat i higiene en alguns locals, sancions i un tracte inadequat cap als delegats i afiliats a aquest Sindicat, així com impediments per exercir les seves funcions sindicals, poden generar situacions de tensió perfectament evitables si la Direcció de l’empresa i recursos humans fiscalitzessin correctament a determinats responsables de centre. Aquest Sindicat lamenta especialment la situació que està generant la intransigència i autoritarisme del responsable del restaurant del centre comercial SPLAU que freguen la vulneració dels drets sindicals.Per aquests motius, la CNT de Barcelona espera que l’Empresa torni a confiar en el diàleg, i que no s’aposti per l’ús de sancions i pression, doncs s’ha demostrat que és una via inadequada per solucionar els problemes en la companyia.

CNT Barcelona