Comunicat de CNT de Barcelona davant els esdeveniments del 12 de Juliol a l'institut Italià

Des de el Sindicat d'Oficis Varis de la CNT-AIT de Barcelona volem anunciar el següent davant l'atemptat del matí del 12 de juliol a l'Institut Italià: Que ens solidaritzem amb els detinguts i presos a Itàlia així com amb els detinguts que encara avui estan presos per haver assistit a la manifestació solidària del 25-J. Denunciem la manipulació dels mitjans de comunicació burgesos al voler criminalitzar i vincular la manifestació solidària del 25-J amb aquests fets. Així com intentar associar concretament l'anarcosindicalisme amb aquests mètodes, que no són els nostres. Que estem en contra del terrorisme de l'Estat i de la utilització de la violència com a eïna de lluita si aquesta possa en perill persones innocents de la classe treballadora, com si que fan els goberns. Potser aquesta no sigui la millor manera de solidaritzar-se amb els i les presses anarquistes. En qualsevol cas, tenim seriosos dubtes que aquests afers hagin tingut res a veure amb grups anarquistes, que nosaltres sapiguen ningú a reivindicat la colocació de l'artefacte. Sabem que els/les terroristes de l'Estat aprofitaràn aquest afer com excusa per a reprimir el moviment llibertari a Barcelona, com està esdevinguent a tot el món. Davant d'aixó, cridem a la solidaritat i a la unió del moviment llibertari per a defensar-nos davant de les agressions de l'Estat. La nostra solidaritat serà més forta que la seva repressió.

Aquesta vaga és de totes i la guanyarem! Solidaritza't!

A 71 dies de vaga indefinida els treballadors de la Grua Municipal de Sevilla segueixen lluitant per la seva dignitat i, sobretot, per la dels seus quatre companys acomiadats.

Vaga grua

Col·labora amb la lluita!

CAIXA DE RESISTÈNCIA: 2100 2587 86 0110253165

Consells pràctics per als i les les treballadores del sector del comerç

El text que hi ha a continuació és per a informació dels treballadors i treballadores del comerç. Desaconsellem totalment que aquesta informació arrivi a mans de l'empresa. Llegir-ne més

Ganado conflicto Prosecta

Se ha ganado el conflicto con la empresa de tipo piramidal Grupo Progedsa, de lo cual nos congratulamos al mismo tiempo que nos honra el haber tenido la oportunidad de solidarizarnos con l@s compañer@s de CNT Zaragoza... Llegir-ne més

Solidaritat amb els treballadors de la Grúa Municipal de Sevilla

Més de 50 dies de vaga indefinida. Una vaga no per a demanar diners, si no per exigir justícia i dignitat. Per a exigir la readmissió dels seus quatre companys acomiadats per l'empresa privada AUSSA que co-gestiona el servei amb el govern municipal: PSOE i IU. Des del Sindicat d'Oficis Varis de CNT-AIT volem expressar la nostre solidaritat amb la plantilla en lluita i la secció sindical en vaga indefinida CNT-AUSSA.

AUSSA

69 Aniversario de la Revolución Social

Apreciad@ compañer@. La Confederació Regional del Treball de Catalunya i Balears tiene el placer de invitarte el día 16 de julio de 2005 a la celebración regional del 69 Aniversario del inicio de la Revolución Social (19 de julio de 1936) en la bella e histórica localidad de Corbera d'Ebre (Tarragona). Llegir-ne més

Concentración Sabado 9 de Julio por la parada de CNT en la Rambla