Creada la secció sindical de CNT-AIT a la cadena de restaurants Sagardi

Recentment ha estat creada una secció sindical de la CNT-AIT a la cadena de restaurants Sagardi a Barcelona, amb la que els mateixos treballadors pretenen defensar els seus drets davant tanta explotació laboral. Llegir-ne més

Presentació de la pel·lícula The Take

El dijous 6 d'octubre a les 21:00 hores, a La Fera (C/ Santa Agata 28), es farà la presentació de la pel·lícula The Take on es narra la ocupació que un grup d'obrers desempleats van fer d'una fàbrica als suburbis de Buenos Aires durant la crisis econòmica de 2001. Llegir-ne més

Propera Assamblea d'Ensenyament

Miau!!S'ha convocat la propera Assamblea de la Secció del ram de l'Ensenyament.

El local de la CNT de Hospitalet, en rehabilitación

Darrerament ens hem assabentat que els nostres companys i companyes de la CNT de L'Hospitalet tenen problemes amb una obligada rehabilitació del seu local.

Publiquem a continuació el text que van penjar a al web confederal, per tal de donar-li la major difusió possible i mirar d'extendre la solidaritat.

bomba - 11. Butlletí de la secció de bombers de CNT-AIT a Catalunya

Ha sortit el nou número de la bomba, el Butlletí de la Secció de Bombers de CNT-AIT, publicació autogestionada pels mateixos treballadors. Llegir-ne més

Trobada esperantista a Barcelona

Els dies 16, 17 i 18 de setembre es celebrarà a Barcelona una trobada del moviment esperantista català amb diverses activitats relacionades amb la llengua internacional. Llegir-ne més

Exposició de Carlos Cortez al Centre d'Iniciatives La Quimera

El Centre d'Iniciatives La Quimera, en col·laboració amb el SOV de Barcelona de CNT-AIT, inaugura una exposició gràfica de Carlos Cortez.

Cortez fou un artista vinculat als diversos moviments pels drets civils i indígenes als EEUU, membre de la IWW, els darrers anys va dedicar gran part de la seva obra gràfica a aquest Sindicat Revolucionari.

L'exposició consta de les obres que la Fundació Anselmo Lorenzo va aconseguir gràcies a una donació del propi autor, pocs anys de la seva mort.

Des d'aquí volem animar a tothom a que visiti l'exposició a La Quimera, c/Verdi 28, Baixos dreta.

Solidaritat: per a què el verd de Barcelona sigui nostre!

Ja fa un temps que els i les treballadores de Parcs i Jardins de Barcelona estan lluitant contra la privatització del servei.

Des d'aquí cridem amb ells: ¡No a la privatització del verd públic!

Ha sortit el nou Pèsol Negre

Aquest mes la gent d'El Pèsol Negre han tornat a treure un altre número

Des d'aquí volem aprofitar per a felicitar-los i encoratjar-los a que segueixin fent tant magnífica feina, divulgant i informant.

Salut companys!

Sobre las prácticas mafiosas y caciquiles del Ayuntamiento Fascista del PSOE en La Jana.

El pasado mes de junio el Ayuntamiento de La Jana con su alcalde "Sociolisto" Juan Gargallo a la cabeza, entró ilegalmente en el local que el SOV de CNT de Maestrat-Ports tiene en dicha localidad y que perteneció, antes de la Guerra Incivil, a la Sociedad de Obreros y Campesinos de La Jana, organización afín a la CNT siendo sus miembr@s afiliad@s a éste Sindicato. Llegir-ne més