Manifest de la Plataforma de apoyo a la familia de Pedro ?lvarez davant el 13º aniversari del seu assassinat.

Publiquem aquest text de la Plataforma de apoyo a la familia de Pedro ?lvarez, a la que ens afegim per demanar justicia, davant la impunitat en que ha quedat el seu assassinat per un policia ja fa casi 13 anys. Per si fos poc, ara volen aplicar la llei antiterrorista al pare de Pedro, convertint a les víctimes en botxins i als botxins en víctimes. Llegir-ne més

Es constitueix la Secció Sindical de CNT-AIT a l'empresa PCCity

Diversos treballadors i treballadores de l'empresa PCCity (amb nom comercial EI SYSTEM COMPUTER S.A.) s'han organitzat recentment al Sindicat d'Oficis Diversos de Barcelona de la CNT-AIT, quedant constituida a data del 27 d'octubre del 2005 la Secció Sindical.

D'aquesta forma, els treballadors i les treballadores de l'empresa pretenen poder fer front a les diverses irregularitats per part de l'empresa i millorar les seves condicions de treball.

Des del Sindicat celebrem la bona notícia i animem a la resta de la plantilla de l'empresa a prèndre exemple i a organitzar-se als Sindicats de la CNT-AIT, per tal de tindre el suport necessari per a fer valdre els seus deures.

La CNT torna a Manresa

Ha sortit el número 24 de El pèsol negre corresponent als mesos d'octubre i novembre. De les seves pàgines destaquem aquest article sobre la okupació d'un nou C.S.O. i la reconstitució de la CNT a la ciutat de Manresa. Llegir-ne més