[CNT-mercadona] Recogida de alimentos y demás enseres para los huelguistas de Mercadona.

CNT. Campaña de recogida de alimentos y demás cosas de la casa Jabón, higiene, pañales,limpieza, etc. para paliar la situación de los trabajadores en Huelga de mercadona, que llevan más de 4 meses en huelga.

SOLIDARIDAD, RECOGIDA DE ALIMENTOS Y DEM?S PARA LA SECCIÓN SINDICAL DE MERCADONA.

CNT-AIT Francia. Turistas : boycotta a mercadona !

Os informamos de la acción de solidaridad llevada a cabo ayer en Paris. La 36 Brigada volante internacional (compuesta de militantes el anarcosyndicat Alemán Educat (http://www.anarchosyndikalismus.org/index.html), de CNT AIT de Francia y de CNT-AIT de la España se volvió a la estación de carreteras internacional de París (Galiéni) Llegir-ne més

127 días. Trabajadores de Mercadona se concentran hoy en Esplugues de Llobregat y anuncian movilizaciones en Agosto

Los trabajadores del centro logístico de Mercadona en Sant Sadurní d´Anoia, en huelga indefinida desde el 23 de Marzo, anuncian la cadena de movilizaciones en Barcelona para los diez primeros días de Agosto. Hoy se concentrarán en un supermercado de Mercadona en Esplugues de Llobregat. Los empleados continúan las movilizaciones iniciadas en Marzo con motivo del inicio de la huelga indefinida que mantienen desde entonces. Hoy a las cinco de la tarde irán los empleados a un supermercado de Mercadona en Esplugues de Llobregat (Barcelona), en la calle Doctor Manuel Riera, 75. Llegir-ne més

Discurso Manifestación 16-Julio

¡¡Recuerda compañer@!!

¡¡Necesitamos ayuda económica!!

2100 (La Caixa) - 1183 - 35 - 0100505773

Aquest diumenge: campionat de futbol solidàris amb CNT-Mercadona

Us recordem que, aquest diumenge 23 de juliol, organitzem un torneig de futbol per a recaudar fons per a la Caixa de Resistència de CNT-Mercadona; que ja porten més de 120 dies de lluita continuada.
Les inscripcions són per grups, però tota aquella gent que dessitjeu venir però no sou suficients per a formar un grup de 5 persones, no dubteu en venir també ja que us inclourem en el grup "Los Solidarios".

SABADELL - Jornada en solidaritat amb les treballadores de Mercadona

Aquest dissabte es desconvoca la manifestació a Barcelona, i anem tots i totes a Sabadell amb els companys i les companyes de CNT-Sabadell i la Xarxa Contra els Tancaments i la Precarietat d'allí.

Brasil. Solidariedade à greve de CNT-AIT/Barcelona na Rede de Supermercados Mercadona

Sexta-feira (14/07/2006) militantes do SINDIV?RIOS-FOSP/COB-ACAT/AIT estivemos na sede do Consulado da Espanha em São Paulo para a entrega de Carta de Desagravo ao governo e a justiça espanhola, em função do tratamento dado à greve dos Trabalhadores do Centro Logístico dos supermercados Mercadona, em Sant Sarduni d'Anoia - Barcelona. Essa empresa, conhecida por sua prática de perseguição aos trabalhadores que tentam se organizar para a defesa de seus interesses, demitiu os delegados sindicais da Seção de CNT. A resposta dos trabalhadores se fez ouvir na forma de uma Greve de Solidariedade, levantando outras reivindicações históricas dos trabalhadores de Mercadona. A empressa então, em conluio com a justiça burguesa e estatal, proibiu manifestações e ameaçou os grevistas imigrados de expulsão do país, em claro desrespeito aos mais básicos direitos de manifestação e organização. Llegir-ne més

[CNT-Mercadona] Els treballadors segueixen passant la nit davant Inspecció. Demà concentració tot el matí!!!

Vuit cenetistes de Mercadona s’encadenen davant d’un dels supermercats per reclamar el reconeixement del sindicat

Vuit treballadors de l'empresa de supermercats Mercadona s'han encadenat aquest dimecres al matí davant un d'aquests establiments, Mercadonasituat en la Travessera de Gracia de Barcelona, per reclamar millores laborals. Unes quaranta de persones, segons la Guàrdia Urbana, donen suport als vuit treballadors, membres de CNT, que reclamen el reconeixement de la secció sindical a Mercadona, entre d'altres reivindicacions. La intenció dels treballadors encadenats és romandre al lloc fins demà, perquè es visualitzi el conflicte laboral que denuncien- Els membres de la CNT, sindicat que no té representació al comitè d'empresa de Mercadona, porten mesos realitzant accions de protesta contra Mercadona, després de l'acomiadament de tres delegats sindicals el passat 23 de març al centre logístic d'aquesta cadena a Catalunya, situat a Sant Sadurní d'Anoia. En aquest centre, que proveeix als supermercats de Catalunya, Aragó i Castelló, treballen nombroses persones llatinoamericanes contractades en origen per Mercadona, indiquen les mateixes fonts de CNT. Aquest sindicat reclama la readmissió dels tres acomiadats així com el cessament de l'"assetjament laboral, amenaces, abusos i pressions", mesures d'higiene i seguretat ja que, afirmen, "els treballadors ni tan sol tenen el carnet de manipulador d'aliments", i demanen als ciutadans el boicot dels supermercats d'aquesta cadena. Llegir-ne més

Punt Digital Una desena de treballadors de Mercadona afiliats a la CNT s'encadenen davant d'Inspecció de Treball Barcelona.- Uns deu treballadors del centre logístic de Mercadona a Sant Sadurní d'Anoia s'han encadenat aquest dimecres al matí davant de la Inspecció de Treball reclamant que les denúncies de la CNT contra el supermercat tinguin una resolució, ja que fa més de tres mesos que es van presentar. Les denúncies fan referència a la 'manca de prevenció de riscos laborals de l'empresa' i a 'una lesió contra el dret de vaga dels treballadors', segons José Alberto Uribe, secretari de la secció sindical de CNT a Barcelona. Els treballadors pensen romandre encadenats fins a les dues del migdia d'aquest dijous. Llegir-ne més

Ocho trabajadores Mercadona se encadenan ante tienda en Barcelona

Hora: 08:59 Fuente : EFE Ocho trabajadores Mercadona se encadenan ante tienda en Barcelona Ocho trabajadores Mercadona se encadenan ante tienda en Barcelona Ocho trabajadores de Mercadona se encadenan ante una tienda en Barcelona para pedir mejoras laborales Ocho trabajadores de la empresa de supermercados Mercadona se han encadenado esta mañana ante uno de estos establecimientos, situado en la Travessera de Gracia de Barcelona, para reclamar mejoras laborales. Unas cuarenta de personas, según la Guardia Urbana, dan apoyo a los ocho trabajadores, miembros de CNT, que reclaman el reconocimiento de la sección sindical en Mercadona, entre otras reivindicaciones. Llegir-ne més

CNT acudirà el dilluns 17 de juliol a la manifestació contra la precarietat laboral i per un conveni digne al sector de la arqueologia en Catalunya

Nota de premsa

Mobilitzacions al sector de l’arqueologia

CNT denuncia la falta d’un conveni al sector i la passivitat de la patronal davant el mateix.

La manifestació tindrà lloc a Barcelona, convocada per la Plataforma que està negociant el Conveni i a la que participa CNT. L’acte s’iniciarà a La Rambla (Canaletes) a las 18:30h, i finalitzarà amb la lectura d’un manifest a la Plaça Sant Jaume.

Nota ampliada. La Inspección visita el centro de Mercadona en Huelga

• Mercadona obstaculiza a la autoridad laboral la entrada al centro
  • Se encuentran los huelguistas con sus taquillas desvalijadas y sus pertenencias personales en varias bolsas de basura

Dos inspectores con el Comité de Huelga se personaron el lunes en el centro de trabajo de Mercadona donde hay convocada huelga desde hace 113 días, en Sant Sarduní d´Anoia (Barcelona). Allí Mercadona mediante los vigilantes no les dejaron pasar, sin embargo a la espera de 45 minutos Mercadona cede pero sin permitir a la Inspección entrar donde están los empleados trabajando. Llegir-ne més

Torneig de futbol en solidaritat amb els vaguistes de Mercadona

Amb motiu de recollir diners per la caixa de resistència dels treballadors en vaga de Mercadona, amb ja més de 100 dies de lluita, el S.O.D. de Barcelona organitza una torneig de futbol el diumenge 23 de juliol. Llegir-ne més

Hoy a la inspección. El Sábado LA MANIFESTACIÓN!

Tal y como informó CNT el 28 de Junio, la inspección de trabajo, Comité de Huelga y Mercadona, mantendrán hoy martes una reunión en la dependencia provincial de trabajo de Barcelona en Travessera de Gràcia 303-311 a las doce del mediodía. En esta reunión se abordarán las decenas de denuncias planteadas por los trabajadores en huelga. Sólo en vulneración de derechos fundamentales de huelga Mercadona tiene casi treinta denuncias, entre esquirolaje, no facilitar información, no dejar pasar al Comité de Huelga a las areas de producción o bien poner todo tipo de obstáculos al Comité de Huelga mediante una larga esperas, impuestas por los vigilantes desde las órdenes de la compañía, y finalmente obstaculizar la compañía el normal desarrollo de la huelga por muchos motivos ya denunciados, etc. Un comportamiento anti-sindical de Mercadona que está desembocando en una huelga muy larga y en la anulación de los derechos fundamentales de las personas. Infracciones no sólo deleznables sino además ser la mayoría de ellas de carácter muy grave. El resto, también infracciones muy graves, son sobre la seguridad e higiene en el trabajo, vulneración de la intimidad de los trabajadores, etc. Mientras tanto el sindicato anuncia que este sábado se celebrará en Barcelona una manifestación estatal y un concierto para sufragar los futuros y presentes gastos de la huelga. Vendrán compañeros/as de toda la geografía española y se prevé además compañeros/as de la CNT-AIT francesa. La manifestación comenzará este Sábado 15 de Julio a las 12h en la Plaça dels Països Catalans en Barcelona. Llegir-ne més

Manifestación Badalona

La manifestación que el sindicato de Badalona de la CNT, convocó para el jueves 6 de Julio, fue un exito. Llegir-ne més

Arrozada Solidaria de CNT en Mataró en apoyo a los huelguistas de Mercadona

El pasado domingo 2 de julio, bajo un sol de justicia, l@s militantes Mercadonalibertari@s del sindicato de Mataró y del grupo Anarco-Ecologista Terra Verda organizaron una arrozada popular en apoyo económico y moral a los huelguistas del Centro Logístico de Mercadona en Sant Sadurní d’Anoia, coincidiendo con el día 101 de huelga. La arrozada ha contado con la participación de entre 60 y 70 personas entre huelguistas, compañer@s del movimiento libertario y anarcosindical y demás trabajadores de Mataró. Llegir-ne més

[CNT-Mercadona] Properes accions per aquesta setmana

Aquestes són les properes manifestacions i xerrades programades per aquesta setmana:

• Dimecres 5 de juliol, 18h Plaça Espanya: Manifestació pel barri obrer de Sants, denunciant les barbaritats de Mercadona.
    • Dimecres 5 de juliol, 20h al Centre d'Iniciatives La Quimera (c/ Verdi 28, Baixos dreta - Gràcia): Xerrada sobre la vaga de CNT-Mercadona, a càrrec de la Secció Sindical CNT-Mercadona. Organitzada per CNT-AIT Barcelona i el Comitè Contra la Precarietat de Gràcia.
  • Dijous 6 de juliol, 19h a Pep Ventura (Badalona): Manifestació a favor de la vaga de Mercadona. Organitzada per CNT-AIT Badalona i la Secció Sindical CNT-Mercadona.
  • Divendres 7 de juliol, a les 19h a Plaça Virreina (Gràcia - BCN): Manifestació contra la precarietat laboral i en recolzament a la vaga de CNT-Mercadona. Organitzada per CNT-AIT Barcelona, la Secció Sindical de CNT-Mercadona i el Comitè Contra la Precarietat de Gràcia.

IWA-AIT: CNT-AIT strike against Mercadona: Urgent call for solidarity!

IWA-AIT

CNT-AIT strike against Mercadona: Urgent call for solidarity!

The CNT-AIT strike against Mercadona in Barcelona is approaching its 100 days and we again appeal to the Sections and Friends of the IWA to speed up the support and solidarity work! The 15th of July will be a day of Solidarity and Actions for the workers and and there can be: -Solidarity demonstrations in front of Spanish Consulates and Embassies! -Actions to send protest letters to Mercadona: Mercadona, S.A. CIF:A-46-103834 C/ Valencia, nº 5 Tavernes Blanques VALENCIA - C.P.46016 SPAIN -Appeals at travelling agencies etc. to tourists and people travelling to Spain to boycott Mercadona! -Any other actions that can support the striking workers! In strikes there are URGENT NEED of economical aid. The Secretariat has sent 2500 euros two times (5000 euros) and has decided now in the end of June to send another 2500 euros.. Additionally we know that Sections have sent and are collecting money.! The bank account number is: From Europe: IBAN: ES08 2100 (La Caixa)-1183-35-0100505773 From other parts of the world than Europe: BIC (Swift): CAIXESBBXXX 2100 (La Caixa)- 1183-35-0100505773 We also ask you to continue to send messages of solidarity to the workers through the Local Federation of the CNT-AIT of Barcelona: CNT-Barcelona Please, send copies to the Permanent Secretariat of the Comite Nacional of the CNTE (CNT-E) and the IWA- Secretariat (IWA-AIT) Information in Spanish (and some English) are on: http://barcelona.cnt.es http://www.cnt.es The solidarity and support actions of the IWA will continue until the workers have won the strike!! LONG LIVE THE CNT-AIT! LONG LIVE THE IWA! Oslo, the 26th of June 2006 With greetings of solidarity IWA-Secretariat Llegir-ne més

Mercadona, supermercado lider.. en malos tratos

En un lugar de tierras mañas, orilla norte del Ebro a su paso por Zaragoza, barrio popular del Arrabal, un puñado de irreductibles trabajadores y trabajadoras se disponen a seguir denunciando a Mercadona. La palabra retirada no se encuentra en su diccionario, pues les mueva la solidaridad con los compañeros de la Sec.Sindical de CNT-AIT en el C.L. de Mercadona de Barcelona. Llegir-ne més