Solidaritat amb la Núria

Reunits en Assamblea General d'afiliats i afiliades de CNT-AIT Barcelona, el Sindicat ha decidit recolçar les concentracions a Barcelona en suport a la Núria, segrestada per l'Estat Espanyol des de fa unes setmanes.

Així mateix, inciarem per la nostra banda una recollida de signatures a la ciutat de Barcelona i especialment als llocs de treball on CNT tenim presència per a difondre la situació de la companya presa intentant fer el més àmplia possible la solidaritat entre treballadores davant la repressió de l'Estat.

Finalment, volem fer arrivar el nostre recolçament i els nostres ànims a la família i als amics i amigues de la Núria; alhora que fem una crida a tota la militància confederal a assistir a les concentracions de suport fins que la Núria sigui alliberada.

Núria al carrer!
Pres@s al carrer!

Propera concentració a BCN: dimecres 28 de febrer a les 19,30h a la seu de ICV-EUiA - C/ ciutat nº7 (costat pl. Sant Jaume) a Barcelona