Enfront del TAV, crida a l'acció obrera

El passat dilluns veïns de diferents barris de Barcelona ocuparen les obres del TAV entre Hospitalet i Sants. La CNT de Barcelona vol mostrar tota la seva simpatia i recolçament a aquestes mobilitzacions populars, així com demanar la retirada dels càrrecs contra les persones que varen ser detingudes després d'aquest acte de desobediència. Llegir-ne més

Atenció: Informació sobre horaris del Sindicat

Des del Comité del Sindicat us volem informar sobre alguns canvis que s'han realitzat en els horaris del Sindicat i les seves activitats. Llegir-ne més

La CNT se concentra en el Mercadona de Granollers

Más de una veintena de personas del sindicato de Granollers y militantes de otras federaciones locales catalanas, se concentraron el pasado sábado frente al Mercadona de esta localidad, donde la dirección de dicho establecimiento a echado a la calle a dos trabajadoras por el hecho de estar embarazadas. Llegir-ne més

VAW atenta contra la libertad individual de sus trabajadores

Un trabajador es despedido tras ser advertido de que no se relacionara con los afiliados de la sección sindical de CNT.