Nota de premsa

Els jardiners de Sant Just Desvern aniran al Ple municipal aquesta tarda

• Ahir va haver protestes a la seu d'ACSA de Sevilla en solidaritat amb els acomiadats

Aquesta tarda els jardiners de Sant Just Desvern assistiran al Ple municipal per a fer sentir la seva veu, en protesta per la precarietat laboral i repressió sindical que pateixen per part de l'empresa concessionària, ACSA Verd, així com la negativa del Gerent a facilitar la solució del litigi.

Solidaridad Obrera: NUESTRO periódico, TU periódico

Sale el número 338 de Solidaridad Obrera. Noviembre/Diciembre 2008. Este número ESPECIALMENTE llega con extratope de ¡¡CRISIS!! (o para los más modernos: "recesión económica", "crecimiento negativo" o "período de dificultades objetivas"). Disponible en el Portal de Solidaridad Obrera y los lugares habituales de distribución.

[CNT-ACSA] Nota de premsa

CNT convoca vaga al servei de jardineria de Sant Just Desvern

• Els treballadors reclamen la fi de la precarietat laboral i una millor gestió del servei
  • La vaga afectarà als empleats de l'empresa concessionària del servei ACSA

CNT convoca aturades parcials els mesos de novembre, desembre i gener a l'empresa concessionària del servei municipal de jardinería del municipi. Els treballadors reclamen a més a més de les millores la readmissió de dos treballadors acomiadats per repressió sindical, entre ells la Secretària de la Secció Sindical de CNT a l'empresa.

Finalizan las jornadas contra la SGAE en Barcelona

El sábado 18 de octubre del 2008 tuvo lugar una manifestación que clausuraba oficialmente las jornadas que la Federación Local de Barcelona organizaba esa semana por una cultura libre y la libertad de expresión.

Nota de premsa

Cultura / Sociedad

CNT convoca demà una manifestació contra la SGAE

• La societat ha vingut denunciant tots aquells que la critiquen, entre ells a CNT
  • S'espera el suport de més denunciats per la SGAE i col.lectius de músics

Demà dissabte a les 18h a Plaça Urquinaona sortirà una manifestació convocada per CNT, arran de la campanya de denúncia del Sindicat des que la SGAE denunciés l'anarcosindical per un supusat delicte de faltes a l'honor.

[CNT-ACSA] La Secció Sindical de CNT comença a informar

Ahir a la tarda, la Secció Sindical de CNT a ACSA-Verd va iniciar una campanya d'informació als treballadors de la companyia ACSA Obras e Infraestructuras, S.A.

[CNT-ACSA] Nota de premsa

Barcelona 15/10/2008

Economia / Laboral

CNT declara conflicte a l'empresa ACSA Obras e Infraestructuras, S.A.

L'empresa va acomiadar a la representant de CNT a la contrata de jardineria de l'Ajuntament de Sant Just Desvern

Després de no arribar a cap acord, CNT anuncia que l'empresa es nega a readmetre a la Secretària General de la Secció Sindical de CNT a ACSA, acomiadada per haver demanat una reunió amb l'Ajuntament per informar de les irregularitats de la contrata.

CNT declara conflicte a ACSA-Verd (Sant Just Desvern)

La Federació Local de Sindicats de CNT-AIT de Barcelona informa als treballadors i a les treballadores en general, i als veïns de Sant Just Desvern en particular, que aquest Sindicat ha declarat conflicte amb l'empresa ACSA OBRAS E INFRAESTRUCTURAS, S.A. degut al fracàs de les negociacions amb aquesta.

Presentació de l'ICEA

L'Institut de Ciències Econòmiques i de l'Autogestió (ICEA, d’ara en endavant) és una entitat cultural d’àmbit estat espanyol, on realitzem activitats de docència i investigació en economia política i autogestió obrera i social.

Els treballadors de MARCA necessiten del teu suport

Jornadas Anti-SGAE

La Federación Local de Barcelona de la CNT-AIT y Alasbarricadas.org presenta unas jornadas de información, debate y lucha contra la SGAE y por la cultura libre. Llegir-ne més