Economia / Laboral / Vaga de jardineria

Sant Just Desvern 27/11/2008
Els jardiners de Sant Just tornaran per segon cop al Ple Municipal

* Aquesta tarda està convocada una concentració a la Plaça de l'Ajuntament a les 18h

Els jardiners de Sant Just Desvern, empleats de la empresa concessionària del servei ACSA, acudiran de nou al Ple Municipal de l'Ajuntament aquesta tarda per a mostrar el seu malestar. Llegir-ne més

Laboral / Vaga servei jardineria

Sant Just Desvern 24/11/2008

Més de 150 manifestants denúncien la passivitat de l'Ajuntament de Sant Just Desvern

• La protesta estava convocada en suport a la vaga de jardiners del municipi
  • A l'acte van mostrar el seu suport diferents col·lectius socials i de treballadors

El darrer dissabte 22 de Novembre van manifestar-se a Sant Just Desvern més de 150 treballadors que denunciaren la passivitat de l'Ajuntament davant el conflicte laboral entre els jardiners i la contrata d'ACSA Obras e Infraestructuras, S.A.

Vídeo manifestació Sant Just Desvern 22N

Sant Just Desvern 21/11/2008

Demà es manifestaran els jardiners de Sant Just Desvern

• Ahir només va treballar un 20% de la plantilla durant la 3ª jornada de vaga
  • A la manifestació s'espera que assisteixin altres col·lectius de treballadors

Després de l'èxit de la tercera jornada de vaga, els empleats del servei municipal de jardineria de Sant Just Desvern segueixen amb les mobilitzacions. A la manifestació han donat suport col.lectius com el de conductors d'autobusos de TMB.

Comunicat de suport dels conductors d'autobus de TMB als jardiners de Sant Just Desvern

Als treballadors/es de la Jardineria Municipal de Sant Just Desvern, Des del Comitè de Conveni d'Autobusos de TMB, hem pogut conèixer la problemàtica dels treballadors de la jardineria municipal de Sant Just Desvern. Ens arriven notícies desde les línies 63, 157 i 158 que comuniquen Sant Just Desvern amb Barcelona de la precarietat laboral que pateixen els companys. És per això que avui volem mostrar el nostre suport a la seva lluita, perquè comprenem que sense un treball digne no pot haver-hi realment un bon servei públic. Fa uns mesos vam estar nosaltres també de vaga els conductors d'autobusos de TMB, per reclamar simplement dos dies de descans setmanal. I gràcies a la solidaritat de la resta de treballadors en general i d'usuaris en particular vam poder aconseguir un bon acord. Per això mateix animem a tothom a Sant Just Desvern a solidaritzar-se amb els companys jardiners, perquè la seva lluita ha de ser la de tot el municipi.Per la readmissió de les acomiadades!Jardineria Solució! Comitè de Conveni d'Autobusos de TMB."

Entrevista al ICEA: El problema no es el neoliberalismo, sino el capitalismo

Transcripción de la entrevista realizada al Instituto de Ciencias Económicas y de la Autogestión por el medio de información Alasbarricadas.org.

Sant Just Desvern 12/11/2008

Demà tindrà lloc la segona aturada parcial dels jardiners de Sant Just Desvern

L'aturada tindrà lloc entre les 12 i les 14 hores

Després de l'èxit de la primera aturada parcial d'ahir, els treballadors d'ACSA Obras e Infraestructuras, S.A. estan cridats a secundar la segona de les aturades convocades per CNT.

Sant Just Desvern 11/11/2008

Èxit en la primera jornada d'aturades parcials a la jardineria de Sant Just Desvern

• El seguiment de l'aturada ha estat majoritari.
  • Els treballadors anuncien una manifestació per al dissabte 22 de Novembre

Finalitza avui la primera jornada de les aturades parcials que la Secció Sindical de CNT-ACSA han convocat al servei municipal de jardineria de Sant Just Desvern, gestionat per la contrata d'ACSA-Verd, amb un seguiment del 60%.

Els jardiners de Sant Just Desvern en lluita

CNT convoca el proper dissabte 22 de novembre una manifestació a Sant Just Desvern en suport dels jardiners del poble en lluita contra la precarietat laboral i un millor servei del poble.