Primer de Maig: que l'atur no t'aturi!

Mitin-Manifestació del Primer de Maig de CNT

Arc de Triomf a les 11h (BCN)

PARTICIPA! CONFERÈNCIA D'AFILIATS I AFILIADES SOBRE ACCIÓ SINDICAL DE LA CNT

A tots els afiliats i afiliades als Sindicats de CNT:

El proper dissabte 13 de juny del 2009 tindrà lloc a Barcelona una conferència d'afiliats i afiliades sobre l'acció sindical de la CNT, convocada pel Comitè Nacional.

L'ordre del dia inclourà els següents punts:

1. Revisió de credencials.
  2. L'acció sindical de CNT. L'acció sindical dins les empreses. Les caixes de resistència. Les seccions sindicals. Pactes i acords d'empresa.
  3. L'acció sindical fora de les seccions sindicals.

La conferència s'iniciarà a les 8:30 hores al Centre Cívic de Sants – Les Cotxeres (C/ de Sants, 79). Cal venir amb el carnet confederal i una acreditació del sindicat al que es pertanyi.

Des de la FL de Barcelona, qui n'assumeix l'organització de l'acte, us volem animar a tots i totes a assistir-hi.

FL de Barcelona, CNT-AIT
El Comitè.

Comunicat per la mort d'Abel Paz

Aquest passat 13 d'abril ens hem assabentat de la mort del company Abel Paz, lluitador incansable. El que segueix és el comunicat de condol fet pel Secretariat Permanent del Comitè Regional de CNT-AIT a Catalunya i Balears per aquesta dolorosa pèrdua.

Ha mort Abel Paz / Ha fallecido Abel Paz

Aquesta tarda hem rebut la trista noticia de la mort de Diego Camacho, més conegut pel seu pseudònim Abel Paz, escriptor, historiador autodidàcta, reconegut militant confederal de Barcelona y militant del moviment llibertari.

Demà 14 d'abril a les 16 hores serà traslladat al tanatori de Sancho de Ávila, prop el pont de Marina.

Que la terra et sigui lleu.

CNT-AIT Barcelona

---

Esta tarde hemos recibido la triste noticia del fallecimiento de Diego Camacho, más conocido con su pseudónimo Abel Paz, escritor, historiador autodidacta, reconocido militante confederal de Barcelona y militante del movimiento libertario.

Mañana 14 de Abril a partir de las 16 horas será trasladado al tanatorio Barcelonés de Sancho de Avila, junto al puente de Marina.

Que la tierra te sea leve.

CNT-AIT Barcelona

[ACSA] Torneig de futbol

Hola companys i companyes,

Us escrivim per informar-vos que el proper diumenge dia 26 d'abril hem organitzat un torneig de futbol a la platja d'Ocata a El Masnou. El motiu és per recaptar diners per la vaga que estem realitzant el jardiners de Sant Just Desvern.

Es poden fer les inscripcions fins el dia 23 d'abril enviant un mail al correu del sindicat. La inscripció és de 25 euros per equip. Els equips han de ser d'entre 5 i 7 persones. Es quedarà directament a la platja a les 10 del matí. Per arribar a la platja es pot anar amb la linia C1 de Rodalies que té una parada allà mateix. Us animem a tots i totes a que participeu.

Rebeu una cordial salutació,

Secció Sindical de CNT a ACSA-Verd

CORRECCIÓ: finalment no hi haurà paella per dinar.