Crònica de la jornada de mobilitzacions del 29-S a Barcelona

Quan es compleix un any de l'última Vaga General, els sindicats combatius i no pactistes de Barcelona van decidir commemorar l'ocasió amb una jornada de mobilitzacions a tota la ciutat. Clarament, no es tractava d'un mer exercici de memòria, sinó d'una afirmació al carrer de l'actualitat de les lluites dels treballadors i treballadores en l'actual context d'ofensiva estatal i patronal en contra de la classe. Per aquests motius, es va decidir centrar-nos en unir les nostres forces i fer efectiva les solidaritat obrera entre els diferents conflictes actualment oberts. Llegir-ne més

Manifest unitari a la població de Catalunya

29-S: La lluita és al carrer! Cap a la Vaga General.

CNT se concentra en la Pedrera en contra de los despidos en el Departament de Territori

El pasado martes 13 de septiembre, la CNT de Barcelona se concentró a las puertas de la Pedrera para protestar en contra de los despidos de los trabajadores del Área de Gestión de Infraestructuras del Departament de Territori i Sostenibilitat. La elección del lugar se debió a la presencia del Conseller del Departament, Lluís Recoder, en la inauguración de un ciclo de conferencias.

29-S, La lucha está en la calle. Hacia la Huelga General

Distintas organizaciones sindicales y movimientos sociales convocan un calendario de movilizaciones conjunto hacia la huelga general