Concentración de solidaridad con los trabajadores de EULEN-ABB

Cuando los trabajadores de EULEN-ABB Córdoba han cumplido ya un mes de huelga indefinida, la CNT de Barcelona se ha concentrado a las puertas de una filial de ADECCO para solidarizarse con los huelguistas y exigir que dicha empresa de trabajo temporal se abstenga de intervenir en el conflicto abierto.

¡¡A JUICIO!!

Multiservicios Aeroportuarios explota y despide; tambien mantiene a sus trabajadores en el limbo contratando eventualmente durante años y, por supuesto, reprime a quien osa hacer uso de su libertad y reclama sus derechos.

La CNT obre conflicte col·lectiu amb Qualytel per la subrogació del servei 061

Els treballadors del servei 061 van realitzar una conferència de premsa el passat dilluns 19 de desembre davant el Departament de Salut presentant el conflicte col·lectiu obert amb l'empresa Qualytel. Durant la roda de premsa es van denunciar les irregularitats que s'han verificat durant el traspàs de gestió del servei, exposant les raons que han portat a l'obertura d'un conflicte col·lectiu amb Qualytel per la subrogació de la plantilla.

CNT denúncia l'empitjorament de les condicions en el 061 i exigeix la subrogació de la plantilla

El passat 1 de desembre la gestió del 061 va passar de les mans de l'empresa Atento a Qualytel, la qual ha reduït sensiblement la plantilla, amb el conseqüent deteriorament de les condicions de treball i l'augment de trucades perdudes. CNT exigeix la subrogació de la plantilla com l'única manera de garantir que el pas del servei d'una empresa a una altra no suposi un deteriorament que repercuteixi en tots els ciutadans.

Setmana de vacances d'hivern

La propera setmana el sindicat romandrà tancat. Tornarem a la gestió habitual el proper dilluns dia 2. Per qualsevol consulta durant aquest dies podeu contactar amb el sindicat mitjançant correu electrònic (sov@barcelona.cnt.es).

Concentració de solidaritat pel conflicte amb OPENCOR

El passat dimecres 14 de desembre, una vintena de militants de CNT es va concentrar davant del Opencor de carrer de la Marina per protestar per l'acomiadament del delegat de la secció sindical de Opencor a Sabadell. Durant la concentració, es va desplegar una pancarta a les portes de les botigues denunciat l'actitud de l'empresa i els seus continus atacs en contra dels seus treballadors, alhora que es repartien octavetes als passants i s'explicaven les raons del conflicte a través de megafonia.

La Sección Sindical de CNT en la empresa Acaservi (Grupo RACC) manifiesta su total rechazo a lo que la empresa define como “Plan Social”

El "Plan Social" que Acaservi impondrá a sus trabajadores durante este mes de diciembre se traducirá en recolocaciones, incertidumbre para la plantilla y, finalmente, en despidos. Acaservi, respalda su decisión en una supuesta pérdida de actividad a raíz de la marcha de uno de sus clientes...Y decimos supuesta porque Acaservi no tiene en cuenta, a la hora de declarar esto, todos los factores que influyen en la actividad que realizan los trabajadores: de la misma forma que la empresa reconoce la marcha de un cliente debería reconocer la disminución que en los últimos años ha sufrido la plantilla.

Concentració de repulsa davant del consolat francès pels 3 de Niça

Més d'una cinquantena de persones van assistir el dijous 29 de novembre a la concentració de protesta per la detenció i empresonament de tres persones a França, quan es dirigien a participar a les mobilitzacions de repulsa al G-20 de principis de mes, on es van reunir els caps d'estats i govern, presidents dels bancs centrals i ministres de finances.

La CNT se concentra exigiendo la subrrogación en el servicio 061

El pasado jueves 24 de noviembre, la CNT de Barcelona se concentró a las puertas de Qualytel para exigir la subrrogación de toda la plantilla en el servcio 061 de atención telefónica de emergencias médicas. Durante la acción, se desplegó una pancarta y se informó por megafonía de las razones del conflicto, mientras se repartían octavillas a los pasantes.