La CNT, disconforme con el acuerdo de desconvocar la huelga del Sector del Taxi.

La CNT entiende el acuerdo de desconvocar la huelga prevista para el 1 de agosto, como una estrategia de desgaste del Sector del Taxi.

La solidaridad de la CNT extiende la desesperación en Ginos

Los sindicatos de CNT en Madrid y Salamanca realizan distintas concentraciones en Ginos en solidaridad con el compañero Gastón, despedido del restaurante en el que trabajaba, en Barcelona.

Davant les retallades de drets, és l’hora de lluitar

El govern de torn, el de Rajoy, ha comunicat avui les mesures que les institucions polítiques i financeres europees han imposat com a contrapartides al rescat de la banca. Les mesures anunciades posen fi a l’espectacle de mentides de les últimes setmanes, amb les quals el govern pretenia vendre’ns un rescat que no era un rescat i que no exigia noves retallades.

Aquesta és la factura, una més, del rescat bancari conseqüència d’anys d’especulació, una factura que estem pagant la classe treballadora amb aquesta nova destralada als serveis socials, a les prestacions per desocupació, les pensions i als salaris dels empleats públics. Així, s’apugen els impostos indirectes com l’IVA, que graven de forma més injusta a les classes treballadores, que ja suporten el gruix de la pressió fiscal, amb el que veiem el nostre poder adquisitiu reduït dia a dia, més encara quan a la pujada d’impostos se li uneix la congelació salarial pactada per empresaris i CCOO-UGT, quan no se’ns retalla directament el sou a resultes d’una reforma laboral encara més agressiva contra els drets dels treballadors després del tràmit parlamentari, o per les contínues retallades al salari dels empleats públics.

La CNT se concentra en el acto inaugural de la nueva sede de la UNED en solidaridad con la compañera Tania

El pasado jueves 5 de julio, la CNT de Barcelona se concentraba ante la nueva sede de la UNED en Nou Barris, durante el acto inaugural, en solidaridad con la compañera Tania, delegada de la Sección Sindical de CNT en la UNED de Madrid. Nuestra compañera se enfrenta, a los pocos meses de haber comunicado su embarazo a la empresa, a una suspensión de empleo y sueldo de cuatro años y medio.

Crònica del míting itinerant de la CNT en Sant Andreu

El passat dissabte 30 de juny, militants de la CNT es van reunir al barri de Sant Andreu per realitzar un míting/manifestació en contra de la reforma laboral i les retallades. Com sempre, les retallades i reformes afecten solament a la classe treballadora, una crisi que només l'està pagant el poble; en un context, a més, fortament repressiu que busca evitar l'organització i l'actuació popular. La manifestació es va desenvolupar pels carrers del barri, cantant consignes contra la crisi i a favor de la lluita obrera, mentre es repartien tríptics als vianants amb informació sobre les modificacions introduïdes per la reforma laboral del Govern.

Aumenta la lucha, aumenta la represión en GINOS

El sábado 23 de junio, por tercera vez desde el inicio del conflicto la CNT se concentró a las puertas de GINOS para exigir la readmisión de Gastón, miembro de la Sección Sindical de CNT en la cadena de restaurantes. GINOS basa el despido disciplinario del compañero en la acumulación de lo que lo ellos consideran faltas muy graves (entrar silbando a la cocina, marcharse a la hora a la que finalizaba su turno, etc..) todas ellas absurdas y debidamente recurridas en su momento y que este sindicato considera abiertamente que no son más que la represalia por haber ejercido la libertad de reclamar sus derechos.