Campanya contra l'atur a Barcelona.

Una vintena de militants de CNT s'ha concentrat en les dependències de l'oficina d'ocupació del carrer Sepúlveda, a Barcelona. L'acte s'emmarca dins de la campanya que CNT està portant a terme aquests dies a nivell nacional, contra l'atur i les retallades socials. Llegir-ne més

CNT engega una nova campanya de mobilitzacions i fa una crida a estendre la convocatòria de vaga general del 26S

La CNT iniciarà en les properes setmanes una nova campanya de mobilitzacions que tindrà com a objectiu als responsables i als beneficiaris de les polítiques que, contra la classe treballadora, estan impulsant els diferents governs i les institucions europees, al servei de la banca i la gran patronal.

CNT se concentra por la readmisión de nuestras compañeras injustamente despedidas de ISS y Melon District

Militantes de CNT Barcelona se concentró durante cuatro horas a las puertas del centro de Melon District en Poble Nou, después de que dos compañeras fuesen despedidas en otro ejemplo de descarada represión sindical.

La CNT torna a concentrar-se davant el restaurant Ginos del c.c. Splau, a Cornellà.

La CNT continua concentrant-se els dissabtes al Ginos del cc Splau de Cornellà per la readmissió de Gastón, acomiadat fa dos messos per haver triat la CNT per defensar els seus drets.

Tancament al agost

Com cada any, el Sindicat de Barcelona romadrà tancat durant el mes d'agost.

Tot i que continuem amb la nostra activitat sindical no es realitzaràn permanencies en l'horari habitual, per tant, en cas de necessitar realitzar qualsevol consulta envieu un mail a sov(a)barcelona.cnt.es.

Ens retrobem al setembre en l'horari habitual.