Declaració del sindicalisme de classe i alternatiu: Convocatòria de jornada de lluita pel 26 de setembre

En aquests moments estem assistint a un procés accelerat de deteriorament de les condicions de vida i de treball així com una pèrdua creixent de drets i llibertats. Per a això s'està utilitzant l'instrument del deute públic amb la finalitat de deteriorar i privatitzar tot el sistema públic.

CNT se concentra a las puertas de Foster´s Hollywood en solidaridad con la compañera sancionada en Madrid

El pasado viernes 14 de septiembre, la CNT de Barcelona se concentraba ante el restaurante Foster´s Hollywood de la calle Balmes, como protesta ante el acoso que, desde hace años, viene padeciendo la compañera Gloria, trabajadora de esta cadena de restaurantes en Madrid.

La CNT de Barcelona s'adhereix al manifest de la Coordinadora d' Interzones i recolza la vaga a l'ensenyament públic

La CNT a Barcelona comunica la seva adhesió al manifest de la Coordinadora Interzones, que com a òrgan de decisió assambleari del professorat aglutina les diferents assemblees a l'àmbit de l'educació pública a Catalunya.

Crònica de la concentració a Melon District per la readmissió de les companyes acomiadades

A finals del passat mes de juliol la nostra companya Xènia, delegada de la Secció a l'empresa d'hostaleria i residències estudiantils Melon District, va ser acomiadada basant-se en raons insostenibles. La nostra companya va ser acomiadada només unes hores després que l'empresa ISS, encarregada de la cafeteria del mateix centre de treball, també acomiadés a una de les nostres afiliades que recentment havia comunicat la seva afiliació a l'empresa.

La CNT recolza la desobediència civil del personal sanitari contra les retallades en salut

El govern de l'estat espanyol a través del RD 16/2012 al·lega que s'estalviarà uns 1.500M€ anuals retallant en salut. Però algunes retallades són talls, purs i durs.