Nova web de CNT Barcelona

Hem inaugurat la nova web del sindicat. Podeu visitar-la a http://cntbarcelona.org/

O fent clic a sobre la imatge.

Manifestació-míting al barri barceloní de Nou Barris, 6 octobre 10:30h

Des dels Sindicats de la CNT-AIT de Barcelona i Cornellá us volem informar que el proper dissabte dia 6 d'octubre es realitzarà una Manifestació-míting al barri barceloní de Nou Barris amb motiu del compromís d'aquest sindicat a continuar la lluita contra la Reforma Laboral i les Retallades Socials imposades pel Govern Central i la Generalitat.

Debat: "Anarquisme i alliberament nacional" + Festa: Selector Frijolo Brown (6 d'octubre)

Festa Solidaria al Underground. Dv 14-S

Amadeu Casellas notificat per a entrar a presó!!

SOLIDARITAT URGENT!!

Fax per la llibertat d'Amadeu Casellas: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/450959/index.php

Cafeta Solidària i Xerrada amb l'Amadeu Caselle, Dimecres 1 d'agost de 2012 a les 18:30h
Hypernoika. C/Riereta nº5, El Raval, Barcelon: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/450941/index.php

La CNT homenatgea el 19 de juliol de 1936 amb una jornada plena d'història.

El passat dijous 19 de juliol es cumplien 76 anys del triomf de la classe obrera davant els militars feixistes que volien alçar-se contra la República. Aquest triomf va tenir el seu inici als carrers barcelonins i és per això que la CNT va sortir de nou a aquests carrers en l´ aniversari d´aquesta jornada històrica.

Fiesta en Solidaridad con la Sección Sindical de CNT en el 061 - Viernes 22 de junio

Lamentablemente, los conciertos programados no podrán realizarse, pero se hará la fiesta en beneficio de la Sección Sindical

Viernes 22 de junio

Comunicado de CNT Badalona respecto a la detencion de 6 compañeros

Ayer volvimos a vivir otro episodio más de esta larga historia represiva, ya son más de cien detenidos, casi cincuenta imputados, además de los miles de identificados y vigilados tras la última huelga genera. Esta vez ha vuelto a tocar el turno a Badalona, donde la mañana comenzó con grupos de Mossos de paisano esperando a la puerta de las casas de varios compañeros para detenerlos, con toda la parafernalia y la puesta en escena pensada para atemorizar y señalar a los compañeros de cara al vecindario. Pasamontañas, esposas, carreras, gritos, sirenas… fueron ingredientes comunes de cuatro detenciones que podrían haberse simplificado con una citación en un sobre, si su objetivo hubiese sido únicamente imputar a los compañeros por unos hechos ocurridos meses atrás.

CNT en pie nuevamente contra GINOS

Hace aproximadamente un año, la CNT ya se concentró ante las puertas del Restaurante GINOS en el C.C. LA  MAQUINISTA para denunciar el acoso laboral al que los responsables del Restaurante sometían a nuestra delegada. El resultado: los tres responsables fueron cesados .

Ahora, nuevamente, la CNT se pone en pie contra GINOS, esta vez para luchar por la readmisión de uno de nuestros delegados en el restaurante del C.C. SPLAU en Cornellà, despedido por acumulación de faltas que la empresa considera “ muy graves” como por ejemplo entrar silbando a la cocina o negarse a hacer horas extras sin que se las paguen. La dirección de la empresa, desde un primer momento, ha sido cómplice del acoso al que el gerente de esta unidad  venia sometiendo a nuestro compañero y lo ha sido también de este despido, siempre fiel a la actitud prepotente y represiva que la caracteriza.

Jornada d'homenatge: 19 Juliol. Revolució a Barcelona

El proper dijous 19 de Juliol es compleixen 76 anys del triomf de la classe obrera barcelonina contra els militars feixistes, després de l'alçament militar del General Franco. En aquesta data, els obrers organitzats als barris en comitès de defensa de la CNT, juntament amb altres organitzacions antifeixistes i revolucionàries, van aturar a les tropes feixistes als carrers de Barcelona. És, sens dubte, una data històrica per al moviment obrer, no tan sols per haver vençut l'alçament militar, cosa mai vista al moviment obrer peninsular, sinó també perquè va ser l'inici de l'expropiació obrera, l'organització assembleària, les col·lectivitzacions, és a dir: la revolució social a Catalunya, València i Aragó.