[Cornellà] En una Conferencia de Militantes, la CNT debate y perfila sus tácticas sobre Acción Sindical y Social

31 d´octubre: tothom a la vaga!

CNT – AIT,  juntament amb CGT Barcelona, COS i Coordinadora Laboral i de Suport Mutu del 15 M, durem a terme diferents actes conjunts, tots ells de carácter reivindicatiu, durant la jornada de vaga del 31 0 que aquestes organitzacions hem convocat.

Segueix la jornada de vaga per twitter a través del hashtag #cntvaga31O o mitjançant el nostre facebook.

El bus combatiu recorre Barcelona visibilitzant alguns dels conflictes laborals i socials a la ciutat i cridant a la jornada de lluita i vaga del 31 O

A les nou del matí del passat 26 d´octubre, més d´ una cinquantena de militants de CNT, CGT  i de la Comissió Laboral de Nou Barris han sortit en un bus des de la Plaça Ramón Berenguer  a la Via Laietana de Barcelona per recórrer diferents punts de la ciutat i visibilitzar alguns dels conflictes sindicals que aquestes organitzacions mantenen amb diferents empreses, així com algunes de les problemàtiques socials que actualment patim com a ciutadans.

Declaració del sindicalisme de classe i alternatiu: Convocatòria de jornada de lluita pel 26 de setembre

En aquests moments estem assistint a un procés accelerat de deteriorament de les condicions de vida i de treball així com una pèrdua creixent de drets i llibertats. Per a això s'està utilitzant l'instrument del deute públic amb la finalitat de deteriorar i privatitzar tot el sistema públic.

CNT se concentra a las puertas de Foster´s Hollywood en solidaridad con la compañera sancionada en Madrid

El pasado viernes 14 de septiembre, la CNT de Barcelona se concentraba ante el restaurante Foster´s Hollywood de la calle Balmes, como protesta ante el acoso que, desde hace años, viene padeciendo la compañera Gloria, trabajadora de esta cadena de restaurantes en Madrid.

La CNT de Barcelona s'adhereix al manifest de la Coordinadora d' Interzones i recolza la vaga a l'ensenyament públic

La CNT a Barcelona comunica la seva adhesió al manifest de la Coordinadora Interzones, que com a òrgan de decisió assambleari del professorat aglutina les diferents assemblees a l'àmbit de l'educació pública a Catalunya.

La CNT recolza la desobediència civil del personal sanitari contra les retallades en salut

El govern de l'estat espanyol a través del RD 16/2012 al·lega que s'estalviarà uns 1.500M€ anuals retallant en salut. Però algunes retallades són talls, purs i durs.

Campanya contra l'atur a Barcelona.

Una vintena de militants de CNT s'ha concentrat en les dependències de l'oficina d'ocupació del carrer Sepúlveda, a Barcelona. L'acte s'emmarca dins de la campanya que CNT està portant a terme aquests dies a nivell nacional, contra l'atur i les retallades socials. Llegir-ne més

CNT engega una nova campanya de mobilitzacions i fa una crida a estendre la convocatòria de vaga general del 26S

La CNT iniciarà en les properes setmanes una nova campanya de mobilitzacions que tindrà com a objectiu als responsables i als beneficiaris de les polítiques que, contra la classe treballadora, estan impulsant els diferents governs i les institucions europees, al servei de la banca i la gran patronal.

CNT se concentra por la readmisión de nuestras compañeras injustamente despedidas de ISS y Melon District

Militantes de CNT Barcelona se concentró durante cuatro horas a las puertas del centro de Melon District en Poble Nou, después de que dos compañeras fuesen despedidas en otro ejemplo de descarada represión sindical.