La CNT de Barcelona diu NO al “Desafío 2013″! a les portes de la seu del Grup Vips

Un grup de militants de CNT Barcelona s’ha concentrat aquest divendres 14 de desembre a la seu de les oficines del Grup Vips a Barcelona en protesta per les pràctiques abusives que la cadena de restaurants Ginos, pertanyent a aquest grup d’empreses, realitza amb els treballadors. Ginos arriba a amenaçar els treballadors fins i tot amb l’acomiadament. Llegir-ne més

Els treballadors a Ginos han de triar entre perdre condicions o ser acomiadats

Ginos està amenaçant doblement als treballadors: en primer lloc els insta a signar un annex al contracte de treball que implica l’acceptació d’una sèrie de mesures equiparables a cedir a l’empresa el poder ningunearte a plaer i per dret. En el cas de negar-se a signar aquest annex, els treballadors són amenaçats amb l’acomiadament. Llegir-ne més

La CNT de Barcelona es solidaritza amb els treballadors en vaga indefinida a IMESAPI

Des de la CNT de Barcelona mostrem el nostre suport als treballadors de IMESAPI de Barcelona i Granollers, en vaga indefinida des de el 3 i 4 de desembre respectivament. Llegir-ne més

La CNT de Barcelona valora positivament el seguiment de la vaga general del 14-N tot i que l' impacte és encara insuficient

La valoració de la jornada de Vaga General del passat 14 de novembre per part de la CNT de Barcelona és positiva en rel•lació al seguiment de la mateixa a tots els sectors productius.   Però la CNT no entèn la vaga com una finalitat en si mateixa, sinó com una eïna per tal d´assolir un objectiu. L’ objectiu no consisteix en aturar la producció i el consum durant 24 hores, sinó durant el temps que calgui per tal d’enderrocar la darrera reforma laboral i totes les mesures econòmiques i socials que actualmente patim i que ataquen els interessos més bàsics de la classe treballadora, debilitant-la de forma clara en els centres de treball.

La CNT de Barcelona es solidaritza amb les persones detingudes, imputades i ferides durant la jornada de vaga general del 14-N

CNT Barcelona vol mostrar solidaritat amb les persones que durant la jornada de vaga general del 14-N van ser detingudes o imputades, així com amb totes aquelles que van resultar ferides com a conseqüència del desplegament policial que va acompanyar a totes les demostracions del malestar de la clase treballadora que durant la jornada van tenir lloc a Barcelona, Catalunya i a tot el territori espanyol i europeu Llegir-ne més

14-N, manifestació alternativa unitària: NO DEVEM, NO PAGUEM

ATUREM L´EUROPA DEL CAPITAL!
No devem, no paguem

14 -N, manifestació alternativa unitària: 18:00h. a Jardinets de Gràcia.

Jornada de Vaga General a la ciutat de Barcelona el 31 d´octubre

Durant la jornada de Vaga General que el sindicat CNT de Barcelona va convocar en aquesta ciutat el 31 d´octubre, una dotzena de militants  van concentrar-se a diferents piquets  durant el matí abans de dirigir-se cap a la Plaça de Catalunya, al centre de Barcelona. Aquí va formar part del Piquet Central conjuntament amb altres sindicats i col•lectius socials, que va recórrer alguns comerços propers a la plaça fins que davant la possibilitat de càrregues policials aquest sindicat va decidir desconvocar. La jornada va continuar a la tarda amb una manifestació, també conjunta, que va començar a l´Arc de Triomf i va acabar als Jardinets de Gràcia, passant previament per la seu de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC). Llegir-ne més

La Generalitat anuncia els serveis mínims per la vaga del 31 0

Enllaç a la pulicació completa: http://www20.gencat.cat/portal/site/portaldogc/menuitem.c973d2fc58aa0083e4492d92b0c0e1a0/?vgnextoid=485946a6e5dfe210VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&appInstanceName=default&action=fitxa&documentId=619492&language=ca_ES