1er de maig: ¡No et deixis trepitjar!

El proper dilluns 1 de maig a les 11 hores, la CNT us convoca als actes que es realitzaran a Arc de Triomf de Barcelona: Mitin - Manifestació - Parada de Llibres i Material alternatiu llibertari - Dinar.

Mercadona assetja Els treballadors en vaga de Mercadona assistirem a la Manifestació, per a mostrar al conjunt de treballadors la problemàtica de l'empresa, així com l'estat de la vaga.

El proper dilluns 1º de Maig CNT-AIT en Arc de Trionf, a las 11 hores.

Primer es realitzarà un Mítin, incidint en la reforma laboral i els conflictes laborals, entre ells el de Mercadona.

Despres es realitzarà una manifestació pels carrers del centre de Barcelona.

Finalment, acabada la manifestació, celebrarem un dinar fraternal al mateix Arc de Triomf amb paella per tothom.

I durant tot el día es muntaran parades de llibres, revistes, periòdics, samarretes, música i material llibertari de CNT i dels colectius que vulguin assistir.

Un salut llibertari.

EL UNO DE MAYO PARA LOS OBREROS EN LUCHA.
uno de la cnt - 24-04-06 - 02:59

La manifestaci?³ a quina hora? Quin recorregut?
El dinar, a quina hora ?©s? preu?
I cartells?... el tenim a sobre i no n’e vist cap!
B?©, all?­ ens veurem ;p.
Salut!!!
Anouk - 25-04-06 - 18:57

M?¡s info xf.
Darky - 25-04-06 - 20:48

doncs miting a les 11 hores en arc de triomf i despr?©s mani, quan acabi, hora ? jo que se, potser mes o menys a les 12:30 -13:00 hores. recorregut suposo que fins pl catalunya, baixar rambles i cap a medinaceli, i menjar despr?©s de la mani clar a arc del triomf. preu? popular clar. Us aseguro que el menjar que fan els companys no te preu.
ruben - 26-04-06 - 09:16

los actos han estado muy bien, buena afluencia de gente, y bien organizado. Adem?¡s han sido muy reivindicativo, y sea dado mucha moral a los compa?±er*s de mercadona que llevan casi 40 d?­as en huelga, yo mismo estuve hablando con uno de ellos, y me dijo que estaban muy contentos con la respuesta de la gente. los que hablaron una ka?±a, sencillos pero directos, se nota que son trabajadores como nosotros. Corren tiempos de lucha, salud, enorabuena, y solidaridad con los que luchan!!!
solidario - 02-05-06 - 05:50

Felicitats per l?´organitzaci?³ i pels companyes d?´Olot pel menjar. Tant els oradors com la mani, per mi, molt b?©. Endavant companys de Mercadona! Visca la CNT!
Pollo36 - 09-05-06 - 23:50

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto