Crida sindical als treballadors de la Fnac

Extret de València Llibertària. Subscrivim les paraules dels nostres companys i companyes valencianes.

La cadena FNAC intenta vendre una imatge progressista, en la qual es dóna per fet que l'empresa és una gran família i que ofereix a la ciutadania l'accés a la cultura i a l'art. Aquesta és la imatge que venen, però la realitat està bén allunyada d'aquesta imatge.

La gran majoria dels treballadors i treballadores estan en situació precària, els drets sindicals brillen per la seva absència (per a què si som una família?) i les relacions entre treballadors i encarregats són com en qualsevol altra empresa...

En aquesta situació ens trobem milers de joves (i no tan joves) en el conjunt de l'Estat. Els sindicats de classe deurien plantar cara d'una vegada al xantatge patronal que suposen els contractes temporals, exigint que tots els llocs de treball estables es cobrisquen amb ocupació fixa. Des de CNT-València fem una crida als treballadors i treballadores de Fnac, per a l'organització i defensa dels drets sindicals en aquesta empresa.

TREBALLADORS PRECARIS ESCLAUS MODERNS
FINS A QUAN?... ORGANITZA'T EN LA CNT.

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto