Solidaritat amb la Núria

Reunits en Assamblea General d'afiliats i afiliades de CNT-AIT Barcelona, el Sindicat ha decidit recolçar les concentracions a Barcelona en suport a la Núria, segrestada per l'Estat Espanyol des de fa unes setmanes.

Així mateix, inciarem per la nostra banda una recollida de signatures a la ciutat de Barcelona i especialment als llocs de treball on CNT tenim presència per a difondre la situació de la companya presa intentant fer el més àmplia possible la solidaritat entre treballadores davant la repressió de l'Estat.

Finalment, volem fer arrivar el nostre recolçament i els nostres ànims a la família i als amics i amigues de la Núria; alhora que fem una crida a tota la militància confederal a assistir a les concentracions de suport fins que la Núria sigui alliberada.

Núria al carrer!
Pres@s al carrer!

Propera concentració a BCN: dimecres 28 de febrer a les 19,30h a la seu de ICV-EUiA - C/ ciutat nº7 (costat pl. Sant Jaume) a Barcelona

Núria al carrer!
Pres@s al carrer!

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto