Segueix el tancament a Frape sense tenir una resoluci贸 al 鈥渓ock-out鈥?

Economia / ERO de Frape

Nota de premsa
Barcelona 15/01/2008

• Aquesta tarda es concentraran a la f脿brica en un acte de suport

Els treballadors de Frape Behr segueixen les seves mobilitzacions, despr茅s de 6 dies d'ocupaci贸 a la f脿brica per part de 50 companys que es van ocupar-la per evitar el tancament for莽贸s de la direcci贸.

Economia / ERO de Frape

Nota de premsa
Barcelona 15/01/2008

Segueix el tancament a Frape sense tenir una resoluci贸 al 鈥渓ock-out鈥?

• Aquesta tarda es concentraran a la f脿brica en un acte de suport

Aquest mat铆 els treballadors de la filial alemana que no estan tancats a la f脿brica de Zona Franca, es concentraran a la Pla莽a Sant Jaume per a recordar al Govern de Montilla que 鈥淔rape 茅s dels treballadors鈥? segons la Secci贸 Sindical CNT-Frape.

Des del passat dimecres, uns cincuanta treballadors estan tancats a la planta que hi ha a Zona Franca (Pol铆gon Industrial Zona Franca, carrer D, 33-35 08040 Barcelona). Els treballadors van veure's obligats a pr猫ndre aquesta mesura al decretar l'empresa el 鈥渓ock-out鈥?, el tancament temporal de l'empresa, quan estaven dins les instalacions. L'empresa va prohibir l'acc茅s a les instal路lacions, 鈥渕esura completament ilegal que els treballadors van haver de respondre amb una nova ocupaci贸 de la f脿brica per evitar que la direcci贸 actu茅s a fets consumats davant la indecissi贸 de la Generalitat鈥?, segons Luis D. Andrades, Delegat Sindical de CNT a Frape Behr.

Per a CNT, aquesta mesura s'ha atrevit a dur-la a terma la direcci贸 per les facilitats que li porta cedint la Generalitat des que present茅s l'ERO el septembre del 2007, i que la Generalitat ha acavat resolent en un ERO parcial de 92 persones que ni aporta cap soluci贸, ni preten ser-ho. 脡s per aix貌 que CNT ha tornat a fer una crida de solidaritat internacional per a protestar per l'actuaci贸 del govern catal脿 arreu, i espera que tant l'Associaci贸 Internacional dels Treballadors com les diferents organitzacions socials i sindicals d'arreu del m贸n que ja s'han solidaritzat continuin informant de la situaci贸 que es pateix a Barcelona.

Finalment, CNT recorda que l'Assemblea de Treballadors de Frape ha anunciat concentracions peri貌diques a Pla莽a Sant Jaume i que ja han protagonitzat diverses pitades ben sonades al President Montilla. Aquesta tarda hi haur脿 una concentraci贸 a les 18h a la seu de la f脿brica per donar suport als treballadors que porten ja 6 dies tancats, per a que no els falti el calor dels seus.

Federaci贸n Local de Sindicatos de Barcelona, CNT-AIT
Ag猫ncia Confederal de Barcelona