Comunicat de la Secció Sindical CNT-Seat en suport als treballadors de Bocatta

Barcelona, 18 de gener de 2007

READMISSIÓ DE MOHAMED I COMPLIMENT DEL CONVENI COL.LECTIU

Des de la secció sindical de la CNT a Seat, volem denunciar l'acomiadament del company Mohamed, membre del comitè d'empresa de BOCATTA, en un acte de la més pura represàlia sindical.
L'empresa ha acomiadat el company per defensar els drets dels treballadors/es de BOCATTA i per informar-los dels seus drets a través de la pàgina web del comitè d'empresa ( www.comitebocata.com)

EXIGIM LA IMMEDIATA READMISSIÓ DE MOHAMED i fem nostra la seva lluita contra les pèssimes condicions laborals i sindicals dels treballadors i treballadores de BOCATTA, que pateixen l'incompliment sistemàtic del conveni (començant per la jornada de 8 hores, ja que es veuen obligats a treballar una hora més, sense cobrar!), el treball precari, la vulneració dels drets sindicals més elementals i la repressió dels seus representants més lluitadors i més honestos.

Secció Sindical de CNT a SEAT.

Barcelona, 18 de gener de 2007

READMISSIÓ DE MOHAMED I COMPLIMENT DEL CONVENI COL.LECTIU

Secció Sindical de CNT a SEAT.

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto