Manifestacio de CNT-AIT pels carrers de Barcelona, 01-05-2007

En finalitzar la manifestació, a causa de la pluja l'arrossada s'ha hagut de fet al local sindical de Badalona, que ha costat que donés cabuda a la gent que s'ha desplaçat. Malgrat els momSegons la gent més vetarana, feia prop de 30 anys que no ens plovia en un Primer de Maig, dia del Treballadorx.ents d'intensa pluja, la manifestació de la Confederació NacioSegons la gent més vetarana, feia prop de 30 anys que no ens plovia en un Primer de Maig, dia del Treballadorx.nal del Treball ha aplegat tanta o més gent els anteriors anys. Ha costat molt trobar el moment adequat per a arrencar la manifestació, però una vegada la pluja ha fet la primera pausa, tota la gent que esperava s'ha decidit a fer la marxa passés el què passés. Segons la gent més vetarana, feia prop de 30 anys que no ens plovia en un Primer de Maig, dia del Treballadorx. Tothom ha notat avuí una forta presència policial en els punts més sensibles de les institucions de l'estat. En finalitzar la manifestació, a causa de la pluja l'arrossada s'ha hagut de fet al local sindical de Badalona, que ha costat que donés cabuda a la gent que s'ha desplaçat.

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto