CNT-AIT. Solidaritat amb el moviment d'okupacions

Des de l'assemblea del Sindicat d'Oficis Varis de Barcelona volem mostrar la nostra solidaritat amb aquelles persones i col.lectius que dia a dia estan lluitant en l'àmbit de les okupacions de vivendes i centres socials. Perquè la lluita d'uns i altres, tot i estar en àmbits diferents tenen un objectiu comú, que es el canvi i l'emancipació social. Per això ens oposem frontalment a l'actuació d'una organització armada present a Catalunya, els Mossos d'Esquadra, la qual va actuar contra aquelles persones que es varen manifestar el passat dissabte dia 19 de maig pels carrers del centre de Barcelona en defensa dels espais alliberats i en contra de l'especulació. En aquella manifestació, una serie dels membres d'aquesta organització, ja de per si armats fins a les dents, varen utilitzar una nova arma: el kubotán. Aquest es un grau més en el nivell de terror que es viu a Catalunya ens els últims mesos. Es per això, que ara més que abans, aquesta nova situació creixent de repressió cap als moviments socials i l'anarquisme en particular ens obliga a unir-nos més. Ens obliga a superar, encara que sigui amb comptagotes vells rancors, perquè l'adversari es comú, igual que el moviment del qual formem part. L'anarquisme no s'ha rendit mai, ni amb la Restauració, ni amb repúbliques, ni amb dictadures com la de Franco. Els demòcrates no ens faran callar. No ens faran creure en un sistema, el capitalista que és injust des de la seva propia arrel. Per això lluitem. Per això diem: Visca el moviment d'okupacions Visca el moviment anarquista Mori la repressió i l'autoritat

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto