Xerrada: Vagues a CNT

El proper dissabte dia 26 de maig a les 17:00h hi haurà una xerrada-debat sobre vagues de la CNT a l'actualitat a l'Espai Obert (c/Violant d'Hongria 71, 1ª L5 Badal) En ella, hi participaran companys de la secció sindical de CNT-Codex (empresa d'arqueologia), un company de Mercadona i un company del sindicat que ens parlarà sobre la vaga que s'està portant actualment a l'empresa CLECE a Sevilla. En aquesta xerrada-debat, s'analitzaran aquestes vagues, parlant dels errors, virtuts i altres experiències que s'hagin produit en el transcurs de les mateixes, amb l'ojectiu tant de donar a coneixer aquestes experiencies, com de plantejar coneixements per a futures vagues. Hi haurà també tapes vegetarianes durant la xerrada per aquelles persones que en vulguin. Sense més, us esperem.

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto