Piquet en solidaritat amb les vaguistes de CLECE-Sevilla

Seu de Clece Aquest divendres 25, un piquet de la Confederació Nacional del Treball de Barcelona s´ha traslladat fins a la seu de l´empresa CLECE al carrer Selva de Mar 140, donant inici d´aquesta manera una sèrie de movilitzacions en solidaritat amb les treballadores de CLECE que mantenen una vaga indefinida des de fa més de dos mesos, per les millores salarials i per la readmissió de compañes represaliades per l´empresa. S´ha informat a les treballadores presents en el local i als veïns i vianants de la situació de repressió i l´explotació que están vivint les nostres compañes andaluses, i segurament totes les seves empleades al llarg del territori estatal. Companys del sov concentrats a la seu de CLECE Així mateix, volem denunciar la posició servil davant la empresa de la direcció de la Universidad Pablo Olabilde de Sevilla, vinculada al PSOE que ha arribat a prohibir manifestar-se a les vaguistes i ha militaritzat la universitat cridant als antiavalots de la policia nacional espanyola per acoquinar-les, mentre les acusava a elles i als seus sindicats (CNT i CIT) de terroristes, comparant-les amb la organització armada basca. L´extensió de la solidaritat i del conflicte al conjunt de l´Estat no favorirà de cap de les maneres el renom de la universitat ni de les carreres profesionals i polítiques dels seus administradors. Desde la CNT Barcelona volem fer saber a CLECE que no cessaran les movilitzacions fins que no es cumpleixin les justes demandes de les treballadores en vaga.

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto