La CNT es concentrà ahir a Sagardi

La CNT de Barcelona va organitzar ahir una concentració solidària al restaurant Sagardi, en resposta a la pressió moral a la nostra delegada sindical, la qual va acavar el mateix dia al migdia amb una baixa per ansietat per la situació que es va produïr al restaurant. Tot plegat, en mig de la situació de silenci absolut a les peticions de CNT a tenir una reunió entre Empresa, Sindicat i Secció Sindical per a poder seguir negociant les condicions de treball en el centre de treball i que mesos enrera ja vam tenir la primera amb un resultat molt satisfactòri per a totes les parts: el cessament de les hores extres i l'íntegra compliment del conveni col·lectiu d'hosteleria de Barcelona. Malhauradament, degut a la situació de desatenció als acords compromesos per l'empresa i amb l'acumulació de diverses queixes i reclamacions de treballadors de la Secció Sindical de CNT-Sagardi, vam veure'ns obligats a respondre per l'acció directa a la porta del restaurant, concentrant-nos per exigir una resposta a la reunió i per a denunciar l'agressió moral que la delegada de CNT a Sagardi havia patit el mateix migdia, provocant-li una baixa per ansietat. Ambtot, l'empresa va compromètre's a tenir amb nosaltres en els propers dies una reunió i atendre al Sindicat per tal de poder trovar una solució al incipient conflicte que s'està gestant, un cop més i per la mala gestió o incapacitat del gerent, a Sagardi. Així, un cop obtingut el compromís personal de l'empresa i convinguda la propera reunió, CNT va desconvocar l'acte de protesta en espera d'una solució satisfactoria. Des de CNT-Barcelona, agraïr a tota la gent solidària que durant la concentració van recolzar a la delegada sindical i a la plantilla de Sagardi rebutjant entrar-hi a consumir, posant-se de la nostra banda o bé aplaudint obertament l'actuació solidària del sindicat.