Continua la campanya de Boicot a Caprabo

Noves accions informatives als veïns i veïnes de Barcelona per a difondre el boicot a Caprabo, que tindrà lloc entre l'1 i el 15 de desembre.

La FL de Sindicats de Barcelona continua informant als diferents barris de la ciutat, sobre el boicot declarat desde la Confederació a la cadena de supermercats Caprabo, recentment comprada per Eroski, amb l'objectiu de fer arrivar la raó dels treballadors de la companyia que porten mobilitzats des de fa mesos al Centre Logístic de L'Hospitalet.

Aquest cop, s'han distribuït milers al barri de Gràcia aprofitant el centre Caprabo que es trova a Travesera de Gracia nº72. Els veïns varen rebre positivament la informació del boicot, i la majoria van manifestar que també seguirien el boicot a la companyia entre el 1 i el 15 de desembre.

La CNT-AIT de Barcelona seguirà portant la campanya solidària de boicot a Caprabo a tots els punts de Barcelona. Seguirem informant.

CNT-AIT Barcelona
Comitè de Boicot