CNT-Frape: Nota de premsa

Economia / ERO de Frape

Barcelona 17/12/2007

CNT denuncia la coacció de Frape a l'acomiadar a 6 treballadors durant les negociacions de l'ERO

• 6 treballadors van ser acomiadats la setmana passada després que la plantilla digues NO al “Pla B? de l'empresa
  • CNT anuncia movilitzacions per exigir la readmissió dels acomiadats i aturar el tancament de l'empresa

La Secció Sindical CNT-Frape ha aprobat assumir la readmissió total i sense condicions dels 6 treballadors acomiadats el darrer dilluns, després que la plantilla hagués votat en contra del pla alternatiu al tancament que la direcció de Frape havia presentat. CNT denúncia que l'empresa ha emprat aquesta mesura per a coaccionar la plantilla.

Economia / ERO de Frape

Barcelona 17/12/2007

Avui els treballadors de Frape Behr es concentraran a les 17h a la seu del CEMAC, on hi ha d'haver una reunió entre empresa, sindicats i la Generalitat. La Secció Sindical de CNT a Frape va decidir ahir en assamblea assumir la readmissió incondicional dels acomiadats, i avui anuncia noves movilitzacions fins aconseguir la readmissió.

Fons del Sindicat, afirmen que “l'acomiadament ha estat una forma encoberta de coacció a la resta de la plantilla, per a difondre la por després que haguessim votat en Assamblea en contra del pla alternatiu de l'empresa al ERO?. Per altra banda, CNT denúncia que l'empresa ha ocultat informació recent de les negociacions a la plantilla, fet que ha estat destapat per la Secció Sindical CNT-Frape.

Segons el Sindicat, no podrà haver-hi un acord just sense la readmissió inmediata dels treballadors acomiadats. CNT ha declarat estar preparant noves accions, i que seguirà treballant amb la resta de la plantilla per al manteniment dels llocs de treball a la planta que Frape té a Zona Franca.

Federació Local de Sindicats de Barcelona
Agència Confederal de Barcelona

CNT denúncia la coacción de Frape al despedir a 6 trabajadores durante las negociaciones del ERE

• 6 trabajadores fueron despedidos la semana pasada después que la plantilla dijera NO al “Plan B? de la empresa
  • CNT anuncia mobilizaciones para exigir la readmisión de los despedidos y detener el cierre de la empresa

La Sección Sindical CNT-Frape ha acordado asumir la readmisión total y sin condiciones de los 6 trabajadores despedidos el pasado lunes, después que la plantilla votase en contra del plan alternativo al cierre que la dirección de Frape había presentado. CNT denúncia que la empresa ha utilizado esta medida para coaccionar a la plantilla.

Hoy los trabajadores de Frape Behr se concentraran a las 17h en la sede del CEMAC en Barcelona, donde tendrá lugar una reunión entre empresa, sindicatos y Generalitat. La Sección Sindical de CNT en Frape decidió ayer en asamblea asumir la readmisión incondicional de los despedidos, y hoy anuncia nuevas mobilizaciones hasta aconseguir la readmisión.

Fuentes del Sindicato afirman que “el despeido ha sido una forma encubierta de coacción al resto de la plantilla, para difundir el miedo después que hubiésemos votado en Asamblea en contra del plan alternativo e la empresa al ERE?. Por otra parte, CNT denúncia que la empresa ha ocultado información reciente de las negociaciones a la plantilla, hecho que ha destapado la Sección Sindical CNT-Frape.

Según el Sindicato, no podrá haber un acuerdo justo sin la readmisión inmediata de los trabajadores despedidos. CNT ha declarado estar preparando nuevas acciones, y que seguirá trabajando con el resto de la plantilla para el mantenimiento de los puestos de trabajo en la planta que Frape tiene en Zona Franca.

Federación Local de Sindicatos de Barcelona, CNT-AIT
Agència Confederal de Barcelona