Llibertat per en Franki de Terrassa!

Des de CNT-AIT de Barcelona ens sumem a la petició de llibertat per en Franki de Terrassa, empresonat recentment per un delicte d'ultratge a la bandera.

En Franki és conegut per nosaltres en tant que treballador de l'Arqueologia, i company de lluita a les darreres mobilitzacions pel conveni del sector, sabem que és una persona compromesa amb les seves idees, i per la llibertat.

Des de CNT rebutgem radicalment la repressió que l'Estat ha portat a terme en ell, per un suposat delicte d'ultratge a la bandera espanyola. És més, com a llibertaris, com a anarcosindicalistes no podem veure just de cap de les maneres que a una persona se li negui el seu bé més preuat, la llibertat, per un drap de colors, siguin els que siguin.

La llibertat de'n Franki ha de ser un clam de tota persona que lluita per una societat més lliure, per totes aquelles que ens revelem contra la injustícia i que portem un nou món dins nostre. És per això que en sumem des de CNT a la petició de llibertat immediata per en Franki, i recordem que aquest dissabte els seus han convocat una manifestació pel mateix motiu a Plaça Universitat (BCN), a les 18h.

CNT-AIT Barcelona