[CNT-ACSA] Nota de premsa

Barcelona 15/10/2008

Economia / Laboral

CNT declara conflicte a l'empresa ACSA Obras e Infraestructuras, S.A.

L'empresa va acomiadar a la representant de CNT a la contrata de jardineria de l'Ajuntament de Sant Just Desvern

Després de no arribar a cap acord, CNT anuncia que l'empresa es nega a readmetre a la Secretària General de la Secció Sindical de CNT a ACSA, acomiadada per haver demanat una reunió amb l'Ajuntament per informar de les irregularitats de la contrata.

Barcelona 15/10/2008

Economia / Laboral

CNT declara conflicte a l'empresa ACSA Obras e Infraestructuras, S.A.

Segons informa el Sindicat CNT en un comunicat publicat avui a la seva web, ACSA Obras e Infraestructuras, S.A. es nega a readmetre a la Secretària General de la Secció Sindical que la CNT té a la contrata de manteniment de jardineria de l'Ajuntament de Sant Just Desvern.
La treballadora va ser acomiadada degut a una carta que va enviar, com a representant del Sindicat a l'empresa, a l'Ajuntament de Sant Just Desvern. Segons el Sindicat, la treballadora havia solicitat diverses reunions amb l'empresa que no van obtenir resposta, motiu pel qual va acabar dirigint-se a l'Ajuntament per a informar de les irregularitats que es donaven a l'empresa en matèria laboral i de gestió del servei públic en el que els treballadors de la contrata desenvolupen la seva feina.

Tal i com informa el Sindicat en el seu comunicat, després de ser infructuosa la reunió entre empresa i CNT d'ahir aquesta s'ha vist obligada a declarar conflicte amb l'empresa i anuncia properes accions sindicals i jurídiques.

Finalment, CNT recorda a l'Ajuntament de Sant Just Desvern la seva responsabilitat social en aquest conflicte. Per al Sindicat, aquesta institució pública té a les seves mans la possibilitat de no fomentar segons quines polítiques laborals i és per això que insta a l'Ajuntament a no donar l'esquena als treballadors del servei municipal de jardineria.

Agència Confederal de Barcelona, C.N.T – A.I.T.