Comunicat de suport dels conductors d'autobus de TMB als jardiners de Sant Just Desvern

Als treballadors/es de la Jardineria Municipal de Sant Just Desvern, Des del Comitè de Conveni d'Autobusos de TMB, hem pogut conèixer la problemàtica dels treballadors de la jardineria municipal de Sant Just Desvern. Ens arriven notícies desde les línies 63, 157 i 158 que comuniquen Sant Just Desvern amb Barcelona de la precarietat laboral que pateixen els companys. És per això que avui volem mostrar el nostre suport a la seva lluita, perquè comprenem que sense un treball digne no pot haver-hi realment un bon servei públic. Fa uns mesos vam estar nosaltres també de vaga els conductors d'autobusos de TMB, per reclamar simplement dos dies de descans setmanal. I gràcies a la solidaritat de la resta de treballadors en general i d'usuaris en particular vam poder aconseguir un bon acord. Per això mateix animem a tothom a Sant Just Desvern a solidaritzar-se amb els companys jardiners, perquè la seva lluita ha de ser la de tot el municipi.Per la readmissió de les acomiadades!Jardineria Solució! Comitè de Conveni d'Autobusos de TMB."