Jornada de lluita obrera, reivindicació social, autogestió i cultura

Dissabte 15 d'octubre, al local del Sindicat d'Oficis Varis de la CNT-AIT de Figueres i comarca, jornades de lluita obrera, reivindicació social, autogestió i cultura Dissabte 15 d'octubre, al local del Sindicat d'Oficis Varis de la CNT-AIT de Figueres i comarca. + A les 11:00 h.: Acte d'informació sindical al Mercadona (supermercat de les vivendes del parc). Acte emmarcat dintre de la campanya d'àmbit estatal de denúncia de l'assetjament laboral que practica auqesta empresa als treballadors/es. + A les 12:00 h.: Pintada de mural contra la injusticia i la crueltat del sistema penitenciari i les pancartes anti-MAT (línia de molta alta tensió de 400.000 V). + A les 14:00 h.: Sardinada i paella vegetariana per a l'autogestió. + A les 17:00 h.: Actuacions de la cantautora Irún i del poeta Carles del Corral. Durant tot el dia hi hauran diferents parades informatives. INFORMACIÓ: Secratariat Permanent del Comitè Regional de Catalunya i Balears. c/ Poeta Marquina, s/n. Ap. C.207 17600 Figueres - Telf./ Fax: 972508724 E-mail: crcat2cnt.es - web: www.cnt.es/crcatalunya_bal Sindicat d'Oficis Varis de Figueres i Comarca. C/ Poeta Marquina, s/n, -Ap. C.103, 17600 Figueres - Telf./Fax: 972 67 32 88 Correu-e: figueres@cnt.es; Pg. web: www.cnt.es/figueres

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto