Amadeu Casellas ja és lliure!

Des del SOV de CNT AIT Barcelona ens alegrem de informaros que el nostre company Amadeu Casellas ja ha sortit de presó! Tot i així, qui li paga a l'Amadeu tot el que ha passat privat de llibertat per ser un lluitador? Mentre els rics ens fan pagar la seva crisi, es criminalitza als lluitadors i lluitadores.

Des d'aquí una forta abraçada per l'Amadeu i per totes les que lluiten!

El pres Amadeu Casellas ha sortit de la presó, després de vint-i-quatre anys empresonat. El director del centre penitenciari de Girona ha unificat els expedients de l'antic codi penal i del nou i, un cop fet els còmputs de les penes, ha conclòs que Casellas ha complert vuit anys de pena que no li corresponien. Fonts properes al pres han explicat a VilaWeb que ja feia molt de temps que Casellas i els seus companys denunciaven aquesta situació i que l'home estava complintmés anys del compte, però els responsables de Justícia i centres penitenciaris 'sempre ho havien negat'.
No ha estat fins ara que un jutge ha comprovat els expedients i ha resolt que Casellas hauria d'haver sortit de la presó vuit anys enrere.