Calendari de la campanya de la Plataforma de Suport a la familia de Pedro √?lvarez

Convocatories de la plataforma per al mes de desembre. 9 de desembre 22 h. Concert al C.S.O. l'√ípera (C/. Josep Prats 56-58, L'Hospitalet de Llobregat) L1 Avd. Carrilet. Bo d'ajut 4 euros, amb samarreta 10 euros. Rabia Positiva (Sants - Barcelona) Red Banner (Molins de Llobregat) Pontiak (Cornell√†) 10 de desembre 19 h. Obra de teatre a la Rambla de L'Hospitalet de Llobregat C/. Josep Prats - C/. Francesc Moragas 56-58 Avd. Carrilet y FF.CC. 14 de desembre Xerrada, exposici√≥ i pas de video al C.S. La Torna (Gracia) 15 de desembre 10:30 h. Concentraci√≥ davant de l'Audi√®ncia Provincial (Palau Vell de Justicia, baixant per Arc de Triomf a l'esquerra) 20 h. Concentraci√≥ i ofrena floral Avd. Catalunya 79 (L'Hospitalet de Llobregat) Salida Metro Torrassa L1 Cartell Concentració 15d

One or more comments are waiting for approval by an editor.

¿Recordar información personal?

Emoticonos / Textile

Comment moderation is enabled on this site. This means that your comment will not be visible on this site until it has been approved by an editor.

(Registrar su nombre de usuario / Validarse)

Notificar:
Hide email:

Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto