La CNT torna a concentrar-se davant el restaurant Ginos del c.c. Splau, a Cornellà.

La CNT continua concentrant-se els dissabtes al Ginos del cc Splau de Cornellà per la readmissió de Gastón, acomiadat fa dos messos per haver triat la CNT per defensar els seus drets.

Aquest dissabte 28 de juliol la CNT ha recorregut la planta baixa del centre comercial Splau a Cornellà mostrant a tothom qui passejava pel centre la realitat laboral a Ginos. El missatge era clar: “Ginos acosa y despide. Gastón readmisión”, es llegia a la pancarta que han desplegat. El missatge s´ha portat fins a les portes del restaurant a on una desena de militants han tornat a concentrar-se durant les hores de dinar recordant a Ginos perquè tornem a ser allà, recordant a Ginos que ha acomiadat a un treballador per exercir el seu dret a afiliar-se a aquest sindicat per defensar els seus drets com a treballador.

Amb Ginos la CNT ha de parlar l’únic llenguatge que aquesta empresa entén: l’econòmic, els beneficis i les pèrdues. Informant del conflicte, els militants han tret les ganes de dinar a Ginos a qui les portés. Així doncs, un dissabte més, el recompte de la caixa es traduirà en quantioses pèrdues.

Durant quatre hores, s’han distribuït octavetes i s´ha informat per megafonia de la situació a les persones que passejaven pel centre comercial. Se´ls ha informat de perquè interrompíem les seves compres i el seu oci parlant de l’acomiadament d’un treballador i se’ls ha instat a deixar de tombar la cara mentre els hi toca a d’altres i plorar quan els hi arribi el torn. Aquesta no és només una situació personal d’un treballador i company, és una situació que, si no la aturem ara, es continuarà estenen fins a ser tan habitual que tots la assimilarem com natural i vàlida.

Els militants també han dedicat algunes paraules a Ginos i s´ha aprofitat per explicar-li un cop més quina és la forma d´actuar d´aquest sindicat i perquè les estratègies i les súpliques que potser amb d´altres que es diuen defensors del treballadors, són moneda de canvi, amb la CNT no els hi funcionen. S´ha explicat que la solidaritat es practica a aquest sindicat, i que per això el passat cap de setmana les concentracions a Ginos van tenir ressò a d´altres punts d´Espanya. Ginos sap molt bé quines són les conseqüències d´aquesta pràctica, això no cal recordar-s’ho.

La concentració s´ha dut a terme sense incidents. No obstant això, la seguretat privada del centre comercial, ha cregut oportú fer acte de presència de manera ininterrompuda, sempre a prop per assegurar-se de que cap militant traspassava la línia que separa el carrer de l’espai comercial.

La CNT vuelve a concentrarse ante el restaurante Ginos del c.c. Splau, en Cornellà.

La CNT continúa concentrándose los sábados ante el Ginos del cc Splau de Cornellà por la readmisión de Gastón, despedido hace dos meses por haber elegido la CNT para defender sus derechos.

Este sábado 28 de julio la CNT ha recorrido la planta baja del centro comercial Splau en Cornellà mostrando a todo el que paseaba por el centro la realidad laboral en Ginos. El mensaje era claro: "Ginos acosa y despide. Gastón readmisión ", se leía en la pancarta que han desplegado. El mensaje se ha llevado hasta las puertas del restaurante donde una decena de militantes han vuelto a concentrarse durante las horas de las comidas, recordando a Ginos porque volvemos a estar ahí, recordando a Ginos que todavía tiene pendiente readmitir al trabajador que ha despedido por ejercer el su derecho a afiliarse a este sindicato para defender sus derechos como trabajador.

Con Ginos la CNT tiene que hablar el único lenguaje que esta empresa entiende: el de las ganancias y las pérdidas económicas. Informando del conflicto, los militantes han quitado las ganas de comer en Ginos a quien las tuviera. Así pues, un sábado más, el recuento de la caja se traducirá en cuantiosas pérdidas.

Durante cuatro horas, se han distribuido octavillas y se ha informado por megafonía de la situación a las personas que paseaban por el centro comercial. Se les ha informado de porque se interrumpían sus compras y su ocio hablando del despido de un trabajador y se les ha instado a dejar de girar la cara mientras les toca a otros y llorar cuando les llegue el turno. Esta no es sólo una situación personal de un trabajador y compañero, es una situación que, si no la detenemos ahora, seguirá extendiéndose hasta ser tan habitual que será asimilada por todos como natural y válida.

Los militantes también han dedicado algunas palabras a Ginos y se ha aprovechado para explicarle una vez más cuál es la forma de actuar de este sindicato y porque las estrategias y las súplicas que quizá con otros que se llaman defensores de los trabajadores, son moneda de cambio, con la CNT no les funcionan. Se ha explicado que la solidaridad se practica en este sindicato, y que por ello el pasado fin de semana las concentraciones en Ginos tuvieron eco en otros puntos de España. Ginos sabe muy bien cuáles son las consecuencias de esta práctica, esto no hay que recordárselo.

La concentración se ha llevado a cabo sin incidentes. Sin embargo, la seguridad privada del centro comercial, ha creído oportuno hacer acto de presencia de manera ininterrumpida, siempre cerca para asegurarse de que ningún militante traspasa la línea que separa la calle del espacio comercial.