La CNT manté la convocatòria de vaga general a la ciutat de Barcelona el 31 d’octubre

La CNT de Barcelona manté la convocatòria de vaga general en aquesta ciutat el 31 d´octubre tot i la convocatoria de vaga general  de CCOO i UGT el proper 14 de novembre.
Sense abandonar el fil discursiu del que han estat les darreres mobilitzacions d’aquest sindicat, la finalitat de les quals ha estat obrir el camí cap a la vaga general i entenent que aquest discurs només pren sentit quan es porta a la pràctica,  el proper 31 d’octubre la CNT de Barcelona durà a terme la jornada de vaga general a la ciutat de Barcelona, tal com va acordar en assemblea inicis d’aquest mes. La convocatoria de CCOO i UGT  pel proper 14 de novembre no afecta per tant la vigencia de la jornada de vaga que aquest sindicat té previst dur a terme el 31 d´octubre.

LA CNT MANTIENE LA CONVOCATORIA DE HUELGA GENERAL EN LA CIUDAD DE BARCELONA EL 31 DE OCTUBRE

La CNT de Barcelona mantiene la convocatoria de huelga general en esta ciudad el 31 de octubre a pesar de la convocatoria de huelga general de CCOO y UGT el próximo 14 de noviembre.

Sin abandonar el hilo discursivo de lo que han sido las últimas movilizaciones de este sindicato, la finalidad de las cuales ha sido abrir el camino hacia la huelga general y entendiendo que este discurso sólo toma sentido cuando se lleva a la práctica, el próximo 31 de octubre la CNT de Barcelona llevará a cabo la jornada de huelga general en la ciudad de Barcelona, ​​tal y como acordó en asamblea a comienzos de mes. La convocatoria de CCOO y UGT para el próximo 14 de noviembre no afecta por tanto la vigencia de la jornada de huelga que este sindicato tiene previsto llevar a cabo el 31 de octubre.